Test taget från julia

PERSONLIGT

01. vad heter du? Ida
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nathalie eller Emelie :)
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Inget annat :P
04. vilket stjärntecken är du? Kräfta
05. vilken årgång är du? 97 :)
06. vart bor du? Stockholm :P
07. bott utomlands? Nepp
08. flyttat antal gånger? 1 gång :)
09. vart skulle du vilja bo? På landet på en gård typ, där man känner alla =)
10. vilken skolklass? 7.1
11. vad vill du bli när du blir äldre? Oj, vet verkligen inte :O

UTSEENDE


01. hur lång är du? 1.64
02. hur mycket väger du? Beror ju på hur mycket jag ätit men runt 38-39
03. hårfärg och frisyr? Brunblont, långt och raktlockigt ;)
04.ögonfärgGråblåa :)  
05. mest nöjd med? Min navel :P
06. minst nöjd med? HAHA! typ allt ;)
07. skostorlek? 36
08. glasögon? Nepp
09. har du några piercingar/tatueringar? Öronen :P

FAVORITER

01. filmer? I am number four och Another Cinderella story! :D
02. låtar? Vet inte riktigt men typ Danza Kuduro och Coconut tree :)
03. årstider? Sommar ofc! =D
04. mat/dryck? Potatis i ugn och hallonsoda typ ;)
05. djur? Häst :D
06. färg? Rosa, haha :)
07. parfym? Vet inte vad den heter men ett rött äpple i alla fall, annars gröna DKNY äpplet :)
09. ämne i skolan? Svenska och slöjd :P
10. sysselsättning? Hästen och ridningen och kompisarna ;)

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? skinjacka :P
02. vad använder du just nu för skor? Race Marine svarta tygskor :P
03. favoritfärg på kläder? Blandat :P
04. favoritmaterial på kläder? Haha! Vet bara att bumull finns, finns det mer eller? :P
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt jag tycker är fint! :D
06. favoritaffärer? HM, gina, bik bok, Zara, Vera moda, ja olika:)
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Shoppar inte varje månad men det är väl olika ;)
08. favoritmärke? Ingen aning asså :P
09. vad har du för tröjstorlek? xs/34

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan :)
2. vilken färg på tapeterna? Mörklila
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt och sen blandat om mna räknar med min rosett vägg ;)
4. vad vill du ändra där inne? Ingenting faktiskt! Älskar mitt rum :D
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Jepp :)
b) video/dvd? Jaa
c) dator? Ja
d) stereo? Neej :P
e) telefon? Nepp och tur det, ingen vill svara i min familj så då skulle det bli jag hela tiden ;)


6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett stort träd, massa hus utspridda och om jag kollar med en kikare riktigt noga i ett fönster så ser jag en ful unge sitta och slå på trummor så man inte kan sova!
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover och datan
8. favoritpryl i rummet? Min säng, jag älskar den och mitt golv :)


A) Fyra jobb jag haft:
1.
 haha inget 
2. inget
3. Inget 
4. Inget

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Aonuther Cinderella Story
2. Stallkompisar, haha
3. Marley and Me
4. solsidan, även fast det är serie

C) Fyra ställen jag bott på: Asså fattar inte men jag tar där jag vart och bott ;)
1. Flen
2. Malmköping
3. Stockholm
4. Åre

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Ponnyakuten
2. solsidan
3. älskar och älskar men mamma byter bo
4. Kollar nästan aldrig på tv ;)


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Grankanaria
2. Egyptien
3. Båstad
4. Småland


F) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Facebook
2. Blogg.se
3. tvillingryttarna.blogg.se
4. ponnysanning.blogspot.com

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Potatis i ugn
2. Tacos
3. Pizza hut
4. Chillie Corn Carne

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Stallet
2. På Elsa
3. Landet
4. i min säng


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah, Ida du är en kräfta ! XD<33

2011-04-25 @ 14:56:38
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0