Tävlingsplattser

Tänkte skriva om lite tävlingplattser jag vart på, inte alla :)

Hölö ridklubb:

Ett väldigt bra ställe att åka till om man inte tävlat så mycket. Min första Lokala
tävling var där och det är inte så svåra hinder och banor och i mitten på
sommrarna brukar dom ha tävling på gräs oxå :) Dock finns det ingen ridbana att rida
fram på så man får rida på lite vägar i skogen men det funkar ju oxå och 
tävlingsbanan när det inte är gräs är ganska liten och sen står man 
ganska långt ifrån tävlingsplatsen :P




Ågesta ridklubb:

Jättefin ställe verkligen :) Bra framridningsmöjligheter(utom på vintern)
och bra tävlingbana :) Jättefina ridhus och ett stort fik som man kan sitta
i och kolla på framhoppningen samtidigt. Bra ordning och ja, har inget att klaga på
men man kunde stå lite närmare tävlingplattsen med hästen men där man står så
är det asfallt vilket är super bra! Inget lerigt asså :)



Järfälla:

Ett superbra ställer verkligen :) Allt ligger nära och det är bra framridnings
möjligheter och bra tävlingsbana :) Det är bra ordning och ja, finns inte
så mycket mer att säga att det var väldigt bra där, jo juste.
Dom hade oxå en fotograf som var där och fota, dock fick det jättefula
och konstiga bilder på mig ;)



Mer kommer senre eller nån annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0