Taget av Lollsan :)

Simhallshistorien
Vi var ju och bada med klassen idag på torvalla. Det var kul men det hände mkt
roliga saker asså! XD Det började med att när vi hade bytit om till bikini så skulle
vi duscha och då som valigt har man ju bikinin på sig.. Då kom en äcklig hårig
naken tant fram till oss och sa att vi skulle ta av oss bikinin. Hon sa att vi
var skit äkcliga som duschade med bikinin på när vi sedan skulle bada.
  och så skrek hon kiss och bajs efter oss flera gånger!! Fatta vad sjukt :S
haha vi as garvade! Och sen när vi hade badat klart så skulle vi duscha och då var det en
dusch med draperi, och Dessie sa att det inte var nån där så jag ropade på Ida
att hon skulle ställa sig där, och då kollade jag in där i säkerhetskull att det inte var nån där
så jag kollade in med huvudet och såg att en naken person stod där! HAHAH!!
Sen missade vi bussen också så vi väntade i typ en halv timme, medans gick vi in på
foderboden och kollade lite. Och sen kom bussen så vi sprang ut över vägen
och då tappade Dessie mobilen så det låg där mitt på vägen! :D Haha!
Lyckad dag va?! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0