Simply the best! =D

Är så sjuuukt nöjd med min lilla ponni idag :) Hon ställde verkligen upp och vi tog oss igenom banan tillsammans!

LD+5
00:a 5 placering

Hon lyssnade inte riktigt på skänklen ibörjan som jag skulle vilja men efter ett tag lyssnade hon mkt bättre :) Framhoppningen behöver jag inte ens nämna för det var ett STORT skämt! Asså det var så litet så man kunde knappt rida men strunta i det nu :P På banan var hon jättefin och hade ett väldigt bra tempo, det behöver ju inte gå så fort i grunden när det är så lågt så det var jättebra =D

LC 00:a 5 placering av 37 starter

Hon lyssnade jättebra på skänkeln nu och hon verkade väldigt pigg och glad! =) Hoppade bara fram 3 ggr sen skrittade jag istället och då jobbade jag oxå på att hon skulle ta skänkeln och då blev hon verkligen uppmärksam och så. Hon blev taggad bara jag kom in på banan och det var bara sååå j*kla roligt och skänslan när det känns så bra gör f*n inte att beskriva =D Det gick alltså sjuuuukt bra! :D

Asså det är helt sjukt vad mkt vi har utvecklas. Förut satt jag bara och hängde med men nu rider jag verkligen mot varje hinder och har skänkeln om och då tycker Elsa det är mkt roligare och hon blir piggare och allt blir bara super :D






Vad skulle jag göra utan dig? ♥

Film kmr sen, var faktiskt mkt bättre kvalite i det hära ridhuset men får se hur det blir sen när jag tar in dom på YouTube :)
Puss <33


Kommentarer
Postat av: molly,

Nu har vi utsätt en vinnare. Kan det vara du? ;)

2011-04-03 @ 19:24:29
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis gumman!

2011-04-03 @ 19:58:26
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: m'

Grattis :D<3

2011-04-04 @ 06:56:18
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0