Rosetter och priser




Kärsgatans rosetter är tråkiga och deras 
placketer är av lera vilket är dåligt men deras priser är
bra och ganska roliga sen fick jag ett vinnartäcke och
efter varje klass fick man en äppelcider ;)
Därför får dom en MEDIUM! :)






Hölös rosetter är helt okeej faktiskt! :) Dom är ganska små men
dom är ganska robusta eller om man säger så och placketerna
är ganska gulliga ;)
Sen vet jag att vinnaren fått vinnartäcke och bukett och deras
priser var bra, även om jag fick choklad med sprit i.
MEDIUM tycker jag :)




Mälarhöjdens rosetter är ganska fina! Dom har
välldigt bra priser oxå sen vet jag inte om man får
vinnartäcke. Deras Placketer är jättefina oxå :)
Hiss!




Väsbys rosetter är jättefula och tråkiga! Dom är klena och
små! Dom hade inte häller några bra priser och vinnartäcke
tror jag verkligen inte att dom som vann fick. Placketerna
är dock ganska fina men små :P 
Diss!



Ågestas rosetter är jättesnygga och deras placketer är inte helt
fel häller. Dom har inge vinnartäcke men dom har
bra priser =D
En stor Hiss! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0