Pelle träningen =D

Fick en komentar om att jag skulle skriva om Pelle träningen och såklart kan jag göra det :)

Jo, ibörjan tyckte jag att han verkade ganska dålig. Vi bara travade runt på en volt och skulle ställa och Elsa blev bara stark och jag red dåligt men sen var han jättebra! Vi övade på att få fram henne och lyssna på skänkeln och det blev jättebra! =D Det ända dåliga var att han oxå red en häst så vi red fram i 1 timme men det brukar han tydligen inte ha så...

Men hoppade lite studs och hinder efter varandra och så och det var jättekul :)

Har filmer men vill inte lägga upp dom eftersom det är så dålig kvalité på bilderna men vad tycker ni? Vill ni se ändå?


Kommentarer
Postat av: Carro

Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

2011-04-02 @ 18:38:52
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0