10 nya saker ni kanske inte viste om mig :P

  1. När jag var ungefär 10 år sökte jag in till Wild Kidz men glömde att gå på audition :P
  2. När jag var yngre klippte jag massa olika godisar och satt ihop dom för att det var godare ;)
  3. Har gått på dans i 6 år men slutade för ungefär 2 år sen :)
  4. Jag hatar min läng!
  5. Jag är nästan aldrig nöjd med mitt utseende.
  6. Har dåligt självförtroende men det börjar bli mycket mättre :)
  7. Föru tyckte typ alla jag kände att jag var fjortis. 
  8. Saknar min gamla klass faktiskt.
  9. Jag har ridit på ridskola i 6 år.
  10. Är vädligt lättskrämd ;)




gammla klassen :) haha, vet är skit ful


Kommentarer
Postat av: Lollo

haha du e så gullig, du är söt ida inse det! :)

2011-04-07 @ 15:48:15

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0