Min smak av hästar :)

Ja, jag har lite olika smaker av hästar men det jag går efter är ju såklart utseentet och inte minst huvudet :)

Bilder på ponnysar i min smak, som jag hittat på hästnet, bara D-ponnysar men skriver om det kommer nån C-ponny :)

Duktig D-ponny säljes. Hästar säljes
Den hära hästen tycker jag är jättefin, älskar nätta hästar(inte för att Pels är det men strunt samma)

Super D ponny till salu e: Dito. Hästar säljes
sååå min smak, så sjuukt söt och hoppar grymt fint! Den perfekta ponnyn för mig helt enkelt, känns typ i hjärtat när man kollar film på den :D


Superfin tävlingsponny f-00. Hästar säljes
oxå väldigt min typ, inte lika mycket som den innan men fin(C-ponny)


Maxad Tävlingsponny!. Hästar säljes
tycker att det hära är en väldigt fin ponny och kan lugnt se mig på den :)

Ponny med stor kapacitet!. Hästar säljes
jättefin verkligen, tycker igentligen att bruna ponnysar är tråkigt men inte den hära, vill ba hoppa upp
men är inte riktigt min drömponny ;)

Underbart hoppsto som syns i mängden. Hästar säljes
tycker att det är min typ och kan lugnt se mig på den men det är nått som inte känns helt rätt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0