Mera tävlingsplattser

Sollentuna Ridklubb

Bra anläggning! Allt lång väldigt nära, det var bra framridning
och tävlingsbana, lite lerigt men det hade regnat dagen innan
så det var ju inte så konstigt :P Det dåliga var att dom hade
svåra hinder. Då menar jag inte jättemaxade hinder utan väldigt tittiga
med konstiga färger så mer än hälften i varje klass vägrade ut sig
och nästan alla hade 1 stopp i alla fall, så det var en stor DISS!


(Hade ingen bild)

Sandö Ridklubb

Väldigt bra ställe faktikskt :) Min första dressyrtävling
var där och jag skulle gärna vilja åka dit igen :)
Allt låg relativt nära och det fanns bra
framridningsmöjligheter och bra bana :)
Ja,har inget att klaga på :)



Väsby ridklubb

Ett ganska bra ställe. Har nog aldrig vart på en sån
lerig parkering! Asså den var typ på en åker och ja, den
var sjukt lerig. Man stog ganska långt ifrån men inte så farligt.
Framridning var bra men framhoppningen var ju sämst! Sen så var
tävlingsbanan bra, bra storlek och sen fanns det fik i ridhuset som
man kunde kolla igenom så det var ju bra :)
Dom var bara lite snåla med priserna, hehe :P



Mölarhöjdens Ridsällskap

Den bästa tävlingsplattsen jag vart på! Mitt favvostället
som man bara måste åka till :D
Framridningen är inte den bäst, jätteliten men framhoppningen är lite större :)
Man kan stå och vänta med hästen och kolla på alla andra som rider och
tävlingsbanan är helt jäkla awsome! Den är jättstor och känslan är
så sjuuukt underbar. Bra läktare och roliga men inte för tittiga hinder :)




det fick bli två fina bilder där :)

Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0