Hästen går före allt!

Är fortfarande sjuk  :(
Så himla tråkigt men hästen måste man
ta hand om ändå. Skulle igentligen ridit ut med
Natta men hon skulle träna så jag får rida själv men
tror jag rider på galoppbanan :)

Träningen igår
Det gick skit bra! =D Ibörjan fick jag jättedåligt sjävförtroende
för har så höga krav på att det ska gå jättebra på en gång, asså
när jag rider själv är det aldrig så längre men det blir typ så när
Issa är där och ser vad jag gör och så :(
Men sen gick det ju som sakt grymtbra!
Vi övade LB:1 programet och hon kan bära upp
sig mycket mera och gå i en högere form!
Känns som vi tog ett steg upp =D



Juste, det var skit läskigt för Issa sa att jag skulle bryta av till trav
och jag fatta ingenting och sen såg jag ner på benen

och då galopperade hon, haha! Det var jätteläskigt!

Ska försöka uppdatera mycket idag :)

 


Kommentarer
Postat av: jossan

SV: Tack, det står på presentationen till vänster :)

2011-04-08 @ 08:40:48
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Emma - En allroundryttare!

SV: tack! :)

Nej han har varit skadad i ½ år och han är just nu under igångsättning. Så har inte tävlat på ett tag, eller ja snarare 1½ år. :)

2011-04-08 @ 09:21:02
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0