Gästbloggning by Caroline!

Hej! Nu är ju Ida med Cornelia på tävling och hon bad mig gästblogga lite åt er. Så då e det ju självklart att jag gör det! :)

Jag heter Caroline och jag och Ida känner varandra genom stallet. Jag har två ponnyer i samma stall som Ida som jag delar med min tvillingsyster. Mina föreldrar har även en häst som jag rider ibland. Jag är 14 år men fyller 15 i år. Jag vet inte vad mer jag skal skriva om mig :P


Inte en jätte fin på mig men jag bjuder! :)

Hästarna:
Jag tar och berättar lite om en i taget, så blir det inte så krongligt.

Shadow:
Shadow är en D-ponny, han är 23 år gammal men väldigt pigg för sin ålder. Han har tävlat fälltävlan med tidigare ryttare och dressyr och hoppning med oss. Men vi har inte tävlat så jätte mycket. Han är en jätte söt liten häst som har ett hjärta av guld. Han betyder verkligen jätte mycket för oss båda. Vi fick honnom på våran födelse dag 2008 (i december) men innan dess hade vi haft honom på foder ett tag.



Jag och Shadow nu i vintras.

Esse Goldfire:
Fire som han kallas är en D-ponny. Han är född 98, Vi har honnom på foder. Han e en jätte söt och super trevlig ponny. Han är en dressyr ponny och det är det han har gått mest med tidigare ryttare. Han är verkligen en super söt och charmig ponny. Vi fick hem honom den 1 april 2010.




Jennifer (min syster) och Fire på en tävling!

Don:
Är en storhäst som är mammas och pappas. Jag har ridigt honom lite, men inte så jätte mycket pga, att han har varit skada väldigt länge. Han fastnade i boxgallret för över ett år sedan och drog av en sena i ett av sina bakben. Han är inte helt igång ännu, tuvär. Denna häst har vi haft sen januari 2009 så i lite mer en två år. Han är en jätte fin häst som tycker att det är roligt att arbeta.

(hade ingen bra bild på don :( )


Ja, nu vet ni lite mer om mig. Om ni vill läsa mer om mig så kan ni kolla in min blogg som jag har tillsammans med min syster.

ni kan läsa bloggen

--> HÄR <--

// Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0