Förlåt :(

Sorry för att uppdateringen inte är på topp men har en häst att ta hand om,
kompisar att vara med, läxor och ja, ett liv oxå men ska förska blogga så mycket
som möjligt nu på lovet och ska försöka uppdatera från Cornis iphon :)

Red ut med Johanna och Lord :) Vi var nog ute i en timme för Lord dummade
sig så Johanna ledda han och sprang lite med han när jag ville trava, haha men
det var mysigt i alla fall :D

Film  kommer idag men det datan som man kan välja vilka vidiosar som man
 vill ska komma in
är helt jäkla CP så jag får ta min stora data och då tar det låååång tid ;)


gammal bild, mitt lilla matvrak :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0