Fixa allt idag i stallet :D

Nån som är vaken? Det är i alla fall jag :) Vet inte om det är fint väder ute men om det är det och varmt kanske jag och Cornis går ner och badar i sjön, hehe :)

Ska till stallet ganska snart och kommer nog vara där hela dagen för det är ju dressyrtävling imorrn på Vaäälingby! :D

Min dag kommer att se ut såhär:

1. Mocka och fixa henne inför träningen
2. Träna lugn, mest rida igenom dressyrprogramen
3. Fixa av henne och sen bada henne
4. Knoppa henne
5. Elsa får sola sig torr
6. Smörja alla dressyrgrejer, kanske hopp oxå :)
7. Packa in allt i släpet

JA, SÅ KOMMER NOG MIN LILLA DAG ATT SE UT :)

Bilder från förra sommarn :D








Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 13 ÅR

haha ja, jag är 13 :P får höra det ofta..

2011-04-21 @ 10:23:06
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: Lollo:)

Gulliga bilder :D <33333

2011-04-22 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0