Barnvakt ;)

Jeep, då är jag tillbaka nu igen efter att verkligen inte haft tid :P Passade ju Linn och Isak igår och då har man verkligen fullt upp och det var kul :) haha måste bara berätta att Isak hade lagt massa ostbollar i sina fickor på sina byxor och då blecv dom helt smutsiga så då tar han och häller vatten i fickorna, haha asså då tänker man ju inte ;)

Red på galoppbanan igår och det gick bra :) Idag är det dressyrträning som gäller för Issa :)

 
haha vi gjorde isak till tjej :)

Juste! Glömde berätta att vi åkte den hära stora glaskulan utanpå Globen idag och
det var bara så äckligt ibörjan men sen var det inte lika läskigt men det var fett cool,
man såg ändå till Brandbergen ;)


Kommentarer
Postat av: becka&Kapriol <3

Sv; yes jag hopptävlar med honom.. Men nu efter att jag börjat rida dressyr för tränare så har jag lust för någon dressyrtränings tävling m han :)

Sj ?

2011-04-10 @ 16:58:21
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0