Tråkig dag!

Hur kan en piggilin som jag nyss tagit ut ur frysen ryka? Haha!
Dagen har i alla fall varit jätteseg och tåkig, jag har läst lite mera, pluggat på Engelska glosorna och jag och mamma har bakat muffins :)
Åkte till stallet efter vi hade ätit middag och red lite på banan och i ridhuset. Hon var ganska stel och tittïg på banan så gick in en liten stund och hon tog vänster tygeln ganska fort, sen så gick det bra förutom att på banan så blev hon skit pigg och bara drog hela tiden men galloperade av henne lite runt hoppvolten och hon tyckte att det vrar jätte roligt. Hon är så gullig min lilla bebis<3



En bild från idag


Mums! :)

God natt sweetis <3


Kommentarer
Postat av: Carro

läser du "när jag hör din röst"?

Har du läst den förut?



<Kram>

2010-09-25 @ 21:42:02
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0