Mamma och pappas jobb!!

Heeej!
Är hemma från skolan idag igen, asså kan jag inte bli frisk nån gång, hoppas att jag kan gå imorrn, mår lite bättre idag men mår dåligare nu när jag rört på mig. Fårse om jag kanske kan träna idag, hoppas det men om jag inte har ngn feber när jag åker till stallet så kan jag kanske hoppa men vi kmr nog mest köra lite markarbete ;)

Är på mamma och pappas jobb så kmr att lägga in några gamla bilder och så. 


Jag om Miramis. En liten B-ponny som jag hade när jag var på ridläger
första gången :P


Jag och Pascall, en B-ponny på ridskolan för cirka 1 och ett halft år sen.

Ni får mera bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0