Skolan...

Heeejsan! :) Smygbloggar lte, hihi, Ingrid dampar. Är i alla fall i skolna som ni kanske märker.  Så jäkla skönt med helg! :D Ska tävla hoppning imorrn och dressyr på Söndag, kuligt! :D Saida ska följa med imorrn och hiälpa mig och Corn ska följa med på söndag, tror jag :P Måste bara säga att igår så var jag och mamma i farsta för att köpa en jacka. Sen när vi hade varit där i typ 20 minuter så går brandlarmet, alla fick typ panik och började springa. Sen när vi vra på väg därifrån så kom brandbilar och allt. hihi och sen så märkte vi att bilen bara hade 2 mil kvar innan bensinen skulle ta slut. Det kom en macka men mamma ba: nej, den är ful, vi hinner nog hem, hehe. Sen när vi bara hade åkt en bit så var det bara 1 mil kvar, asså mamma fick värsta panik, ja ba: Haha, sklyll dig själv :P
Tränade igår för Isabelle och det gick jättebra! :D Film kom sen ikväll :)


Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Carro

för villken lärare får man blogga?? ;) <33

2010-10-08 @ 13:50:42
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/
Postat av: Tuva

Ska du tävla på Sollentuna? :)

2010-10-08 @ 21:18:26
URL: http://ryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0