långt inlägg...

Heej!
Helgen har varit bra, sov hos Dea i torsdags. Sen på fredagen så åkte vi till Horze, ligger typ 40 minuter från oss. Hittade ett par färgade benskydd men det fanns inga bakskydd till men ska nog handla några sen när dom har, jäte fina och rosa såklart. Sen så pkte vi till stallet och jag skrittade ut med Dea och Panda. Sen när Cornis kom så kollade när hon red och hjälpte henne, sen åkte vi hem till henne, cycklade och köpte godis, fick sjukt ont i benen och i luftrören efter, hihi *dålig kondis*. Sen åt vi potatis i ung och somnade framför soffan. Sen på lördags morgonen så åkte vi till stallet vid 12 för att Cornis skulle vara med och hoppa Fabiëne på stallhoppningen, det var jätte kul. Jag hjälpte Saida att vara dommare, haha, Saida köpte en CP Cola som vi dela på, asså det ramla av bänken hela tiden, skit irriterande och sen när vi öppna den så sprutade det 2 gånger, hahha! Sen så orkade vi inte med den så vi slängde den, hahaha! Sen joggade jag och Cornis ut, pelsi var duktig, kanske inte så jätte fin i formen alla gånger och lyssnade inte på stopp hela tiden men det var jättekul, haha! Vi blev skit flummiga på slutet, tur att ingen såg oss! Sen så åkte vi hem till Cornis, dushade och bytte om för vi skulle på middag hos Gunilla och Ellinor. Sen kom Karin och Isabelle direk från tävlingen och hämtade oss och lämnade oss hos Gunilla och Ellinor medan dom lämnade Råttan. Det var roligt bara att jag somnade vid bordet, jätte pinsamkt hihi :P Sen åkte vi hem och sov, kom till Gunilla och Ellinor vid 20 så åkte hem ganska sent. Sen imorse så spelade vi wii, hihi :) Sen åkte vi till stallet och joggade i ridhuset, imorrn så får jag börja rida som vanligt igen :) I början så vra hon stel och motvillig så sket i formne utan började galoppera istället, bara så att hon skulle komma igång liite. Sen så gjorde jag lite skrittjobb. Skänkel vikningar och slutar.Sen så gjorde jag lite övergångar mellan trav-skritt och trav-halt. Det gick bra. Hon blev jättefin på slutet och tog vänster bra :)

Vet, väligt långt inlägg men men.
Sorry för inte så måga bilder men det går inte att ladda upp från min mobil ;)





                 Puss sötnos ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 





jag och saida :)


cornis och fabsan :)


Puss I <333

Kommentarer
Postat av: saida

Haha, cp-colan :P

2010-10-04 @ 23:05:12
URL: http://saidassecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0