Sundby LB:1

Tävlingsresultatet då:
På framridningen så var hon jobbigare än vanligt. Hon var jätte stark, stel och bara jobbig. Jag bröt ihop och börja böla men Ann-Marie hjälpte mig och sen så gick hon jättefint! :D Vill bara att det ska funka på en gång men måste lära mid att låta det ta tid. Sen när vi kom in i ridhuset så blev hon seg och lyssnade inte riktigt men hon var jättefin :) Det blir alltid så när vi rider fram ute och sen går in. Själva programet kändes bra, inte jättebra men är väldigt nöjd! Det som jag fukoserade på var att hon inte skulle gå upp i formen när jag bröt av från galopp till trav på diagonalen i höger varv men det gjorde hon inte så blev jätteglad :) Fick 55.52 %. Blev lite beskviken men det är ju ändå känslan som räknas men trodde vi skulle få mera men aja, det var jättebra om man tänker på hur det gick på framridningen. Tack Ann-Marie för hjälpen på framridningen


hihi ser lite mongo ut men vem bryr dig :P




Skit fin bild bara att pappa förstör den lite ;)


hihi, snygging ;)

Orkar inte lägga in nårga mera bilder nu :P

Puss och kraam <33



Kommentarer
Postat av: Carro

Det e bra när det finns folk som kan hjälpa en! :D <33

2010-10-12 @ 14:12:24
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0