Stallet vid halv 7

har jätteont i min nacke, så att ni vet, hihi. Men dagen har varit bra, ganska skön faktiskt. På morgonen så hade vi någon nutids orgentering. Det är inte orgentering utan man får ett papper från DN där det är massor av frågor och sen så kan man själv, klassen eller skolan vinna nått. Det var jätte svårt, skrev typ bara nått, kunde typ en, nej men inte så många ;) Har i alla fall pluggat mycket. Har skrivigt mina labbrapporter på datan, jobbat 3 sidor matte och tränat på spanska glosorna så nu akn jag dom :D *stolt*
Ska träna för Isabelle idag :) Får se hur det går, förväntar mig inte så mycket, hon har varit ganska stel efter equaterapeften varit här men hon sa att det kunde vara sämre efter en behandling i början men att det släpper sen, hoppas det mne hon brukar bli fin efter en stund. Ska träna lite tidigare idag, kvart i 8 istället för halv 9 men det är bra, älskar att träna sen men kvart i 8 är ju oxå sent ;)
Imorrn så är det orgentering på rudan, ska vara där typ 9:15 :P
Ska äta en glassbåt elr. nått nu och läsa Min Häst :D


Lovisa, amanda, jag, dea, julia, emma, linnea och moa. Älskar er tejer! ♥

Här kmr lite bilder från kräftskivan i stallet :)





Ida ♥ kräftor *not*


Haha! Det var helt galet kul! :D


Pussss och kraaam <33


Kommentarer
Postat av: Alice

ida lilla unge. bara gå och ta mina bilder sådär :O :)

2010-10-10 @ 16:30:53
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0