Sollentuna LD+ 5 och LC

LD+5 2 vägringar + 2 tisfel:
På framridning/hoppningen så var hon ganska pigg med jag var lite för snäll men där gick det faktikt rätt bra. Sen när vi kom in i ridhuset så förstelnas jag och hon blir segare. Hoppade med ganska bra tempo tills hinder 5, där tappade vi jätte mycket fart efter. Vägrade på 6:an 2 ggr. Är inte nöjd med det men det var ju bara att ta igen på andra klassen. Fick ju tidsfel oxå för att jag var ju tvungen att rida igen om och om igen :P

LC 2 vägringar + 1 tisfel.
Hon var mycket piggare än i första klassen. Ville lixom galoppera. Hoppade jätte fina språng och jag var mera bestämd, fick till typ 2 skit bra språng.  Hon var så himla duktig. Sen när vi kom in på banan igen så försvan hennes energi. Vägrade på 1:an, samma hinder på förra gången fast bara en gång, hihi, bara. Sen på 3:an så vägrade hon igen 1 gång. Sen resten av banan så var hon piggare. Blev verkligen mycket tuffare idag. Hoppade med en hand för att jag la til spöt på rumpan när jag skulle hoppa, skills man har ;)

Saida har verkligen hjälpt mig idag så nu hoppas jag att jag har kvar min tuff het elr. tuffare iallafall. Är nöjdare med LC. Saida sa att det bara är Elsa som dummar sig. Det har ju varit så att jag bara har hängt med och Elsa dummar sig då så måste rida mera men det är ju igentligen bara bra :P Men nästan alla vägrade på dom hindrerna så känns ju lite bättre då, hehe ;)


Sötaste iallafall <3






Hihi, friserade Lord lite sen när vi hade kommit tillbaka :P












Pusssss <3333




Kommentarer
Postat av: saida

HAHA jag älskar sista bilden på Lord! hahaha :)

2010-10-09 @ 22:11:39
URL: http://saidassecrets.blogg.se/
Postat av: m'

Hur många besökare har du per dag? :)

2010-10-10 @ 10:04:47
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det ser ut som om han inte har några tänder <3

2010-10-14 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0