Sjukt bra träning idag! :D

Ska sova snart, kom hem från stallet för ett litet tag sen. Det gick superbra att träna idag! :D
Skrittade henne själv i typ 15, asså på tygeln. Det blev lite förseningar men igentligen så ska jag skritta henne så länge för att hon ska vara mjuk från början. Hon var stel och stark i början men försökte att bara pilla och inte bli stark själv och det blev jättebra då. Hon var stadig och fin i både trav och galopp. Red programmet en gång oxå. Det gick väl helt okej. Jag slarvar lite och är för snabb, jag måste ta varje rörelse itaget istället för att börja tänka på den andra när jag inte är klar med det jag håller på med. Sen så var det några jobbiga filurer som var ivägen hela tiden och fattade typ inget, asså får damp bara jag tänker på det, hihi nee men sjukt irriterande. Mina händer håller på att bli bättre faktiskt och hela sitsen har förbättras :) Elsa kämpade på skit bra fast hon var trött och tyckte att det var jobbigt så kämpade hon på!
Hade dom nya rosa skydden idag! I love ♥! :D


Jag ♥ rosa skydd







Du ställer alltid upp! <333

Puuss <333

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Söta med rosa <3

2010-10-13 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0