Ointressant inlägg men älskar Lisas datortangenter ;)

Hejhej! :)
Nu håller Stina på att göra en header till mig, får se om jag vill ha den :P Haha låter som vi inte har nått liv :P Okej, nu så ska inte Stina göra någon header till mig för det blev lite konstigt men orkar inte sudda men men :P
Nu så ska vi typ göra lite spa behandlinga av Stinas moster, har nyss gjort det på marre ;) Mamma och pappa har varit i stallet idag och gått med Pelsan. imorrn så ska Isabelle hjälpa mig med hakamoret och kolla om det passar och säga lite hur jag ska rida med det, ska bli jättekul :D P.S Ska få låna snälla Dessies! :D <333

Nu så ska vi typ äta någon efterrätt (yaak) men kan kanske göra lite äggtoddy istället om jag får ;)

Puss Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0