I love you baby! <3

Heej! Har nyss ätit, duchat och kollat på Paraids :) Ska plugga Eng, So och Spanska snart *snark* har verkligen inte lust men måste väl. Idag i skolan så gjorde vi klar våran film på datan och vi försökte typ 3 gånger innan det gick, vi blev helt galna när det blev klart, så himla skönt, hehe ;) Tur att Moa är så himla grym på att fixa med filmen, annars så hade det typ aldrig gått, hehe känns iallafall inte som det :P Men aja, hihi :)
Joggade ut med Cornis och Emma. Red barbacka. Trava och skritta bara men Elsa fick typ damp när dom andra galopperade fast inte hon fick så hon fick galoppera lite, hon var ju pigg så varför inte, hon tycket att det avr jättekul, kickade och höll på, så himla gullig ponni asså :* HAHA! Det var så himla rilgt när vi kom till ridskolan så skulle vi gå förbi där och varken Herkules eller Bucke ville gå förbi där för det stod typ någon stor plastsak där så jag ba Jag kan, lite små bitchigt och gissa vilken häst som är räddast, jo Elsa såklart, hon blir rädd och typ springer bakåtlänges, haha, jag höll på att dö! ;)
Imorrn så ska jag ha fest med tjejerna, vi ska åka in till stan och shoppa lite och kolla på bio tusen gånger starkare, verkar skit bra! Men aja





Saknar sjukt mycket! <3
P&K <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0