HÖSTLOV!

Hejhej :)
Vaknade för en stund sen :P Har inte gjort så mycket än att kolla bloggar ;)
Igår så var vi hos farmor, matte, maria och moa har ju kommit upp till stockholm så vi och lisa och stina skulle träffa dom :P Hade igentligen velat gå på nån fest vid Haninge C med kompisarna men kunde ju inte :(
Igår så red jag ut barbacka med Dessie, det gick bra :) Elsa var pigg och glad som vanligt när man rider ut :) Var bara nära att ramla av en gång när vi galoppera och hon slängde sig från en sida till en annan, hihi :P Sen red vi in på jordvolten i typ 5 minuter och bytta hästar och det gick väl inte så bra för mig för hennes manke var så hård så det gjorde skit onte, hehe men det var väl kul :) Efter vi hade ridigt klart så fick Moa rida lite i ridhuset, typ i 20 minuter och hon var jätteduktig :D Hon kunde svänga, stanna och skänkla och trava (barbacka) Hihi, det är ju riktigt bra för att bara var 5 år :) Aja, ska kolla om jag kan vara med nån idag. Jag och Lollo hade kuligt igår, vi tog foton och var ute och hade kuligt ;)

Nu kmr lite bildet från igår :)












Hehe, lollo skulle döda mig om jag inte täckte över ;)


Lilla Moa och Elsis :) <33

Puss och Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0