Hos lollsan ;)

Hejhej! :)
Är hos Lollogrisa just nu, har kollat på hennes små kattungar och sen så ska vi plugga lite, har typ omprov på Fredag för att vi ska bli bättre, fick G, hihi inte så jättebra men men... Hatar Anders! hihi :P Idag har vi varit på dramaten och på något museum *booring*, hihi :P
Tränade igår för Isabelle coh det gick bra! Ibörjan så var hon jättefin, i traven och skritten så går det jättebra men sen i galoppen så blir hon stark och då blir jag strak och rider dåligt, men vi ska träna mkt på galoppen men är ändå nöjd med min lilla ponni. Juste, lollo har skaffat en blogg så gå in och kolla sunnercrantz.blogg.se och Dea har oxå skaffat en blogg teslan.blogg.se, Kolla dom! :D <3333


Me and lollo i 6:an

jag för nått år sen, hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0