Hos kussi :)

Heejsan! :)
Är med Stina nu och ska sova här med:)
Igår så messade Cornis mig att hon hade tråkigt på kvällen så hon åkte hem till mig och sov hos mig. Vi kollade på Solsidan och spelat massa spel. Sen på morgonen så följde jag med hon och hennes mamma till The horse och sen åkte vi till stallet och red tsm i ridhuset! Vi hade två gallopbommar och övade på att öka och minska avståndet och tempot och Elspels blev jätteduktig på slutet! :)
Tyvär så får ni inga bilder för Lisas data här inget "hål" där man kan stoppa in minnes kordet i så ni får inga bilder men aja, kmr nog inte att blogga nåt mer.


En liten bild när jag spelade fotboll när jag var lite, ser ni mig?
Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo<33

Ida du var jätte sööt <33

2010-11-01 @ 13:45:25
URL: http://loollsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0