Hästest! :D

Första hästen du red?  Tror Tösen, en liten shettis på ridskolan

Första hästen du hoppa med?  Vet inte men nån på ridskolan iaf.

Första älsklingshästen?  Tösen

Första uteritten? Vet inte riktigt men jag var 7 kanske och på tösen :P

Första tävlingen? En hoppclearond på Pascall, vet inte hur gammal :P

Första ridlägret?
Var typ 8 år men det var dagsläger men första riktiga var 2008

Första sköthästen?  Pascall (tror jag )

Första egna ponnyn?  Excelsa om inte Fighter gills ;)

Första egna stora hästen? -

Första hästen du reda barbacka på?  Vet inte men kanske Tösen, annars nån annan på Ridskolan

Första hingsten du red? Indigo

Första stoet du red? Tösen

 
Första valacken du red?
Vet inte

Värsta hästen du ridit? Mona (en häst jag provred som börja skena på en äng och jag ramla av och gjorde mig illa :P )

Värsta ridläraren/tränaren du haft?
Vet inte, har inte haft några hemska men det var en kille på ett ridläger och han var vindögd och lite kostig :S

Värsta ritten? Mona tror jag :P

Värsta avtrillning/avkastningen?  ramla in i ett litet träd

Största hästen du suttit på? Vet inte

Minsta hästen du ridit? Tösen

Minsta hästen du suttit på?
  Tösen (om inte gung hästar gills)

Äldsta hästen du ridit?
Dumle eller tintin tror jag (Vet inte hur gammal han var men han var gammal)

Yngsta hästen du ridit?
Indigo 3 eller 4 år

Din favorit B ponny?
Bond kanske ;)

Din favorit C ponny? Excelsa såklart! <3

Din favorit D ponny? Hihi, kanske Tesla och Fabiene :)

Din favorithäst? Lord! :)

Din favoritsadel?
Prestige

Ditt favoritträns? Dressyr träns men rosa Swarowski pannband och lacknosgrimma utseende mässigt. men att rida i och bekvämt och väldigt snyggt hoppträns men Pullarnos och silvrigt Swarowski med vita sömmar i ;)

Ditt favorittäcke? Tror blått och rött sittäcke ;)

Din favoritgrimma? Brun lädergrimma med rosa ludd på

Ditt favoritschabrak? Inge speciellt, har många fina men älskar mitt vita dressyrtävlings schabrak  

Pullar eller engelsk?
Pullar ;)

Benskydd eller benlindor? Benlindor ofc.

Skor eller barfota? Skor

Lång eller kort man? Kort, inte stubb

Ljus eller mörk fux?
Vet inte, både är snyggt men tror nästan ljus

Ljus eller mörk brun?  Mörk!

Svart eller vit? Svart är snyggast! <3

Bred eller smal bläs?
Bred tror jag men smal är också super snyggt!

Stjärn eller bläs?
Bläs! :)

Med eller utan strumpor? Med strumpor

Syntet eller läder sadel?
Läder :)

Hopp eller dressyr sadel?
Dressyr tror jag men älskar hoppsadlar, min iallafall

Hoppning eller dressyr? Båda men mera hopp :)

TESTET HAR JAG TAGIT AV http://elinpamlin.blogg.se/


Dressyrtränset


Hopptränset


Kommentarer
Postat av: Saida the one & only

NAW! Lord saknar sin älsklingsunge Ida! :)

2010-10-26 @ 02:14:01
URL: http://saidassecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0