Dålig ridning idag :(

Skolan har varit bra! :) Vi gör en stumfilm på svenskan men Nisse tyckte att den var för konstig elr. nått så vi var tvungna att göra om den men den nya är jättebra! Efter skolan så åkte jag och mamma och skulle köpa en jacka men den som jag ville ha finns bara i rött och grått idag så får väl ha min andra sålänge, det måste ju finnas någon annan :P Åkte sen till stallet och red snuffisen. Det gick jätte dåligt men aja, hon ska vila idag sen så får vi se vad vi gör på onsdag och resten av veckan. Ska göra en veckoplanering, lägger in den på bloggen sen;)
Imorrn så får jag en stallfri dag för min snälla farmor ska ta hand om Elsa :P







Puss och kraam <33



Kommentarer
Postat av: farmor-kram

Roligt att få "ta hand" om Elsa igen!Hon är sååå snäll,gullig och lydig.Tycker att hon har blivit lugnare o tryggare.Du sköter henne jättebra Ida!.Det märks på hennes lynne och tillit. Jag kan tala om att hon har en snygg beundrare.Det är en vallack,mörkbrun,tror unghäst.Han sprang o gnäggade hela tiden vi promenerade förbi hans hage.

2010-10-13 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0