Bra dag :)

Heejsan alla bloggläsare! :)
Har nyss duschat och ska snart go to sleep. Dagen har varit good. haha vet, är helt beroände av att skriva/säga engelska ord mitt i allt, även fast det är skit tråkigt och jag suger på det mne vem bryr sig, inte jag in alla fall ;)
Skolan skände ganska kort faktiskt, gör en jätterolig sak i svenskan. Vi ska typ göra en stumfilm och det är jag, lollo, moa och Julia och våran är fett bra. Asså garvar ihjäl mig så fort jag tänker på det. I alla fall, efter skolan så hämtade mamsen mig och vi åkte in till stan för att lämna in min kavaj på skrädderi, han ska sy in den lite mer och sen så var vi inne på hästbiten eftersom det liggar på samma ställe typ, sköpte ett par ridbyxor och rosa benskydd, älskar dom! :) Åkte till stallets en vid 5, red ut själv runt Högdalen. Elsa var jättepigg och glad. Trodde inte att hon skulle vara så pigg eftersom att jag red själv (brukar inte göra det). Tacktade till och med, hihi ;)
Juste, måste bara berätta en sak. När jag hade ridit klar så gick jag hem genom bondvägen. När jag var typ mitt emellan ridskolan och forsen så vra det en gubbe som höll på med någon snöre i träden så Elsa blev skit rädd och vände sig om och skena iväg några meter, mitt på bondvägen. Som tur var så kom det ingen bil. Sen så när hon hade lugnat ner sig så kunde jag gå förbi fast på andra sifan av vägen och då sa jag till gubben
Kan du sluta med det för min häst är rädd han ba, nej, håll koll på hästen. Asså blev så j*vla sur!

hihi, en liten konstig bild


Inte idag men coolt va?



Aja, ska sova nu, god natt sweetis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0