Äntligen klar!!

Äntligen så är jag klar med Engelska pluggandet! Vi har Engelska prov imorrn! Tror inte att det kommer att gå så bra men önska mig lycka till :) Skolan har varit välldigt bra. Ganska skönn faktiskt. Efter skolan så drog vi hem till Panda och fika lite där och var inne på datan och kollade på sims filmer för hon fylller år idag. GRATTIS AMANDA! :D <33333  Idag så har jag en stallfri dag för min snälla farmor kunde ta hand om Elsa idag så jag kunde plugga. Ska kanske åka dit sen när mamma och pappa ska rida om ingen annan ska vara hemma ;)


Våran första "tävling" Clearond på ridskolan :P


Mälarhöjden RS för nån vecka sen. Stor skillnad va? :P

Pussis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0