massor har hänt, eller?

Det har hänt mycket sen jag bloggade sisst. Eller kanske inte så mycket hihi men lite.
Igår var jag på Globen med Cornis och tvillingarna. Det var jättekul att träffa dom, det var så längesen :D Men det var jättekul där. Red oxå barbacka med Cornis i ridhuset och det gick jättebra! Blev bara lite irriterad av att en tjej rider jätte nära en och kollar inte upp och hon skrittar på fyrkantsspåret när man kommer galopperande och sen när man säger till henne att ens häst sparkar så flyttar hon sig ändå inte och då blir Elsa spänd så fort hon kmr och då blir allt bara pannkaka! Men aja, sjukt irriterande i alla fall. Vi hade i alla fall en jättemysig framskritting i skogen:P
I Lördags så var jag med Dea på globen coh dom hade Vipp så vi satt på fjärde raden på A, hehe :) Men det var jättekul och tack så mycket! Sen red jag, Dessie och Corn ut. Elsa var pigg och ville inte lyssna och stanna utan bara gallopera om alla, hehe :P Sen så red jag och Cornflex i en gräshage och galloperade av dom lite där, haha, Elsa tyckte att det var jätte jobbigt i snön ;) sen så sov Cornis över hos mig och vi hade jättekul, haha! Vi bakade pepparkakor, åkte pulka och hade lite mulningskrig, haha. Tror ni vet som vann ;)
Men aja, kanske lite tråkigt inlägg men måste verkligen berätta allt, hehe, é sån. Men idag så hängde Dessie men hem och sen så åt vi lite pepparkakor och sen åkte vi till stallet och red ut eller det var det som var planen som sen när vi kom till Vendelsö så red vi hem för det storma verkligen så vi red i ridhuset och Pelsi var super duktig. Hon har fått jättefin galopp :) Men vi red barbacka oxå, så ni vet ;)


mysigt va?


<3



haha, ser skit mongo ut :P


Haha, min pappa är så himla mongo!


Älskar dig otroligt mkt lilla skitunge! <3





Skerv ida ♥ cornis så här stort med fötterna där det var helt ogående snö ;)



Haha, skrev det lite mindre så vi kunde fotta ;)

Puss och kram <33


Kommentarer
Postat av: Alice

red cornelia fabienne? <3 :)

2010-12-04 @ 12:41:26
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0