Tävlings resultat :)

Haha här kmr tävlings resultatet från tävlingen på Botkyrka den 6 nov, dan innan jag åkte :)

LD + 5. 0:0
Hela framridningen var fryst så fick skritta i typ 40 minuter och sen rida fram på framhoppningen och hoppa där. Hon var jättefin på framhoppningen! Inte riktigt det bästa tempot men hon var jätte fin annars. På banan var hon fin men inte riktigt den energin vi igentligen skulle behöva ha men vi kom runt och jag blev jättenöjd :D

LC 7 fel
På framhoppningen vra hon ännu finare än i LD. Hon hade mycket bättre tempo och jag red bättre och var mer bestämd. Hon hoppade jättefint och tyckte att det var jättekul :) På banan så var hon jätteduktig, hon hade bra eneri men en vägran på ett titthinder och det blev tidsfel för min stigbygel hade fastnat skit kontigt efter hon vägrat och den vägrade att lossna, det som jag blev irriterad på var att jag aldrig han visa hindret för då hade jag ridit igenom starten men är nöjd men resten :D 
Är så nöjd men min lilla ponni ♥ 


Mälarhöjden LD :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0