Love u sweetie <33

Ä så mätt så jag kmr snart att sprängas, elr det känns som det i alla fall :p  Har ätit jätte mycket pommes och lite godis :)
Idag så var vi lediga så Dea sov här igår till idag och vi typ badade, bakade och kollade på film och hade grymt kul! :D Vi var i stallet oxå igår kväll och sprang runt och var busiga medans mamma och pappa tydligen väntade på oss, hihi :P Men det var skit kul, haha :D <3
Idag har det varit en bra dag men kallt! Var först och kollade och filmade på Deas och Pandas agneta träning och sen så gick jag till Forse och hade dressyrträning förn Issa och det gick jättebra. Lite tjafs ibörjan med plutten men sen så gick det bra och hon var snäll :) Nu ska jag inte göra nått speciellt, bara ta det lugnt :P


Dessie och Tesla :)


hehe telsa :P




Älskar dig honey <3


Dessie sötnos <3

Haha, bjuder på 2 mongo bilder  




Hahah, Puss och kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0