Klippt ponnyn idag :)

Hellu! :)
Känns som jag har blivigt en apa, hehe men klippte ju Pelsa idag och hade typ hår över hela kroppen så var verkligen tvungen att hoppa in i dushen på en gång ;) Klippt nästan allt själv :) Kissan hjälpte mig lite med huvudet och runt benen och bogen men resten själv, är ganska nöjd faktiskt:) Red ut med Dea och Nettan vid 11, Elsa var duktig i traven och i skritten men drog bara i galoppen, skit jobbigt, skit stark och red sist så igentligen skulle ja vilja släppa henne istället för att dra men då skulle hon ha ridit in i dom andra men det är ju bra träning för då måste hon ju lyssna ;) Sen vid 2 åkte ja till tandläkarn och täppte igen en gamal lagning som hade låsnat. På Lördag är det tävling, Botkyrka Ld och LC :) Imorrn ska jag rida ut, lite på bana kanske oxå, måste kanske bada henne för hon är jättesmuttsig nu när vi har rakat henne men får se.
Juste, hopptränade för Cathrine igår och det gick bra :) Film kmr sen ikväll eller imorrn! :)


Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0