Hemma! :D

Heej allihopa! :D
Äntligen hemma, skönt faktikt! Började längta hem jättemycket! Vi har haft det sjukt skönt! Men det var grymt äcklig mat! Saknade fan maten i skolan ;)
Vi har mest solat, badat och snorklat, det var verkligen jättevarmt! I Lördags så var vi på nån Safari i öknen. Mn åkte bilar rakt ut i öknen till ingentsanns där det fanns typ en  Bedyin by. Där åkte vi fyrhjuling runt bergen, red kamel, såg en show med folket där och så solnedgången, vi var där i typ 5 timmar och åkte hem när det var kolsvart! :P Aja, kan inte beskriva så bar men det var i alla fall skit coolt men min kamel var skit sur, haha, det skrek och bet alla andra ;) Är skit trött nu men ni får bara några bilder nu ;)
Tack alla som tagit hand om min lilla älskilng och hjälpt mig att rida! Det betyder jättemycket :D <33 
Och tack Saida för att du har bloggat åt mig, jätte snällt! :D

Åsnan ;)


Jag och pappa på kamelerna :)


På ett berg vid Bedyinerna innan solen gick ner :)


Solnedgången







Ni får mer bilder sen eller kolla på facebook imorrn :)
Puss och Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0