Gästblogg

Ida har bett mig blogga lite under tiden hon är borta, snäll som jag är kan jag väl göra nåt inlägg. ;)
Aa folk som står på Forsen vet ju vem jag är men för dem som inte gör det så heter jag Saida Sjöström och har en halvblodsvalack som heter Lord. Har stått i samma stall som Ida i typ 1 år men valde att flytta till ett annat för ca 2 veckor sen. :) Brukar rida Elsa lite då o då, ha träningar för Ida o Elsa osv.
Lord är för tillfället skadad (blev sparkad i hagen) men det går långsamt framåt.

Jag red Elsa snabelmule igår och ska ha hand om henne på torsdag och lördag. Igår joggade jag henne bara (ehm Elsa tävlade igår väl? Men jag har ingen aning om hur det gick haha) och självklart var det ingen rolig i stallet när jag var där för en gångs skull, hehe. ;)
På torsdag ska jag hoppa och rida lite markarbete och på lördag ska Elsa bränna en massa fett haha, alltså vi ska ut och träna intervaller. :D Nååån som vill hänga på?

Lord trivs jättebra i sitt nya stall och solade solarium för första gången i förrgår, han hade inte riktigt fattat grejen med att backa in i ett trångt utrymme men sen så var han jätteduktig. :) Somnade typ direkt så fort jag satte på solariumet haha. Iaf är det sjukt skönt med ett solarium nu när det är lite kallare ute och snart vinter. :)
Just nu så rids Lord i 20 mins skritt om dagen på rakt spår. Så lite framåt går det iaf! :) Han är så mjuk o fin i munnen varenda ridpass så det är riktigt tråkigt att inte få rida på som vanligt. :P Men aja...


En bild på när Lord äter vilket han gör 90% av sin tid ... haha

Pussssar från Saida & Lord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0