du lyser upp min vardag! <3

Vakna typ vid halv 7 så satt på datan. Ska snart gå upp och börja fixa mig. Ikväll är det cathrine träning, ska bli kul kul :) Efter skolan igår åkte jag och dea hem och åt mellis och sen åkte vi till stallet och red i mörkret, det gick bra men det gick  bara att galoppera på ett ställe så när vi kom hem så galoperade vi dom lite i ridhuset ;) Elsa var pigg men vill inte släppa henne så mycket eftersom jag typ inte såg nått. Aja, ska försöka blogga nått ikväll :P


Älskar dig gmn  ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda & Daylight

Hej :) Om du vill ha bilderna på dig och Elsa som Fanny fotade i ridhuset i måndags när jag hoppade kan du adda mig på msn eller maila så kan jag skicka dom :) Blev inte så många och kanske inte dom bästa men det kanske är bättre än inget iaf ^^

2010-11-17 @ 22:34:06
URL: http://birtleydaylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0