Skit fint väder idag :)

Heej!:) Har pluggat med proven idag. Har So prov i morrn, Spanska på torsdag och matte provet är på fredag tror jag, hoppas det i alla fall :P Idag så hade vi friluftsdag, det var helt okej. Eller asså det var inge roligt det vi gjorde där men det var roligt att vi slutade tidigt :) Vi slutade typ 11 halv 12, så det var skönt. Åkte till stallet då och mockade och åt lite kakor. Tömkörde henne idag, Isabelle hjälpte till. Det gick helt okej. Hon var duktig, är bara jag som inte kan. Blev väldigt svettig, av värmen. Asså så fort man kräver lite av henne och det är varmt ute så blir hon svettig men det är ju inte så konstigt. Var på utebanan idag och då så ligger ju solen på också. Svampade av henne lite efter och spraya på flygspray. Tog lite under ögonen också , får typ 1000 flugor där. Måste köpa en flugluva nån gång, hellst i morrn om jag kan och min brorsa hinner. Aja, ska nog plugga lite mera matte nu tror jag. Tänkte börja lägga ut veckoplaneringar för varje vecka så börjar nog i dag.

Veckoplanering V. 20

Måndag: Vila efter tävlingen.

Tisdag: Tömköra med Isabelle.

Onsdag: Rida ut och kanske klättra lite.

Torsdag: Träna dressyr för Isabelle.

Fredag: Rida ut, ta det lite lugnare

Lördag: Stallhoppningen 70 cm.

Söndag: Rida ut.

Bloggar från Lisas data så har inte så mkt bilder men hittar nog nåt men lägger in några gamla bilder på Elsa med hennes gamla ägare om det är okej Ebba!

 


Vet inte vem det är som rider men det är i alla fall min lilla älskling på bilden.






























Charlotta bergh och Elsa, hon hade henne innan Ebba

Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0