Trött!!!!

Heej! Blir ett litet tråkigt inlägg idag, är skit trött! Julia hade tjejkväll i går till idag. Vi gick och la oss typ halv 4 och jag vaknade först 6 och då så var jag jätte pigg sen så vaknade jag 7 sen 8 sen 9  och sen 10 så har inte sovit i många timmar. Var så trött i dag så att jag nästan inte årkade mocka. Sen så blev jag piggare när jag red men nu så är jag trött igen. Red ut med Dessie. Det gick bra. Red lite runt högdalen och ridskolan :)
Igentligen så skulle jag tävla dressyr i dag på Gömmargården men anmälan som mamma skickade hade inte kommit fram så det blev ingen tävling men men. På söndag så ska jag tävla på Ridskolan i hoppning, Tom Österholms cupp, ska bli skit kul! :) Hopptränade för Isabelle i Tisdags och då så gick det skit bra! Var jätte pigg och taggad och tyckte att det var jätte roligt, hoppas att hon är så på Söndag me :) <3


Jag och amanda satte på deas sadelöerdrag på hennes hund


Elsan med hennes nya transportskydd :)






Våran transport








Kram Ida<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0