Sandö LB:1

Heej! Är skit trött idag. Kom nyss hem från stallet, tävlade dressyr idag på sandö. Emma följde med också, kulkul! :)Gick upp 6 idag, så jätte tidigt var det ju inte men är ändå as trött! Isabelle var med och hjälpte till men allt och hon knoppade! :) Det gick jätte bra! Red på 62,41 procent och hon var jätte duktig Kom 5:a tror jag! Var lite seg bara. Äntligen så har jag hittat en annan sladd hemma så att jag kan ladda över bilder på datan så här får ni jätte mkt bilder. Pappa trodde att han filmade när jag red programet men han började att filma när det var slut, smart pappa man har, haha! :P


Jag ser ut som värsta mongot på den hära bilden men älsklingen är fin! <3


Cornis ride Nokke















































Kram Idis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0