Mysigt att rida i dag...

Heeej! Kom hem till Lisa och Stina för en liten stund sen. Vi åt hemma hos Gittan (deras mormor), vi åt potatis och kyckling i ugn, musigt var det! :) Kom dit typ en 1 tim 30 minuter sent men det blir så när man har häst. Man kan inte riktigt passa tider då, eller jag kan i alla fall inte det, man vill ju inte skita i en svettig häst och bara lämna henne. Var ganska seg i stallet i dag. Åkte dit efter skolan och var där typ 3 nått sånt. Red ut med Cornis runt Högdalen och runt sjön. Det var jätte roligt!!! Vi hoppade och släppte på hästarna. Dom tyckte att det var jätteroligt och dom var jätte pigga. Det var skit kul, vi fick knappt stopp på dom, haha! Det är så skönt att jag inte är rädd längre. Förut så vågade jag bara gallopera med snodden på och i lugn gallop. Man ska ju inte öka för mkt varje gång man rider men man måste ju busa lite ibland. Det var jätte mysigt att gallopera längst vattnet. Tänkte ta lite bilder men orkade inte ta upp mobilen, låg i en lite jobbigt fick men jag ska ta många bilder i morrn!
Lägger in bilder på alla hästarna i stallet:

1 Tesla.

2. Lord´s Hill

3. Winder flem

4. Esse gold Fire han till vänster

5. Don Habitus

6. Tornado James

7. Baile na glenna

8. Excelsa <3


9. Black Jack

10. Esse golden boy

11. Shadow

12. Oktas ( hade ingen bild

13. Harry Caine

14. Esse buckson


Fabienë

Golden Angel

Kram Ida<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag tror att det är Gobi som står bredvid Fire :P

2010-06-11 @ 17:00:28
Postat av: Excelsa

AA, det är han tror jag fast jag tog en bild på er två :P <3

2010-06-19 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0