Varm dag!!

Hejsan alla bloggläsare!
Idag har det var sjukt varmt ute! Typ 35 grader. Låg på bryggan hela dan. Fick typ hoppa i vattnet en gång i minuten, inte riktigt kanske men ni fattar. Välldigt ofta i alla fall :P
Åkte först till stallet och tog in stona vid lunch och mockade. Sen så kom vi dit vid 17:30 och tog ut dom i hagen igen. Sen så åkte vi dit 20 och tog in dom och sen så gick vi med Elsa. Hon var pigg. Typ halvsprang och blev rädd för allt! :P Hoppas att knölarna nästan är borta i morrn så att jag kan rida. Dom hade gått ner idag. Tror inte att dom har gjort det men hoppas att jag i alla fall kan rida barbacka. Hon har inte ont i dom längre. Stod och kliade henne på knölarna och hon tyckte att det var jätte skönt! :)

I morrn så ska jag kanske vara med Linnéa.
Här kommer lite bilder, det som jag hade:


Min goda dumle som hade smält så att det bara var kola kvar :)


HAHA! Pappa hade typ somnat på madrassen och hade åkt ut mitt på vattnet,
Fick simma ut och hämta han :D Haha!!


I♥

Kommentarer
Postat av: saida

HAHA rolig din pappa är, haha typ nåt som min skulle kunna göra

2010-07-11 @ 23:39:00
URL: http://saiiko.blogg.se/
Postat av: Lollsan

hahahah! gud vad kul! :D din pappa e så rolig :D

(lite sent komenterat)

2011-04-12 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0