Väntar på att Cornis ska vakna och gå upp

Bloggar tidigt idag. Kommer kanske att till inlägg ikväll. Vaknade klockan 8 av att mamma och pappa pratade och att Cornis veckarklocka ringde och sen så kunde jag inte somna om. Juste, Cornis sov här igår och på kvällen så åkte vi ring! Det var jätte kul! Det var verkligen jätte varmt i vattnet ;)
Igår så så red jag Elsa första gången sen i Torsdags. Hon har ju tagit det lite lugt men har inte kunnat rida p.g.a hennes knölar. Dom har blivit mkt mindre och hon tyckte inte att det var obekvämt attt jag satt på henne. Hon gick bara med örona framåt hela tiden :) Skritta och trava bara igår men idag så ska jag galoppera oxå men kan nog bara rida barbacka idag igen ;P
Imorse så kom Hampus hem från Rodos, roligt! :cool:







HAHA! Vi ramlade av på en gång!

Kram Ida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0