Sickla!

Heej! Kom nyss hem från en shopping i Sickla och Hööks! Vaknade vid typ 10, fixade mig och sen så åkte jag, mamma och pappa till Sickla, köpte lite saker till Elsa och sen så gick vi runt lite i själva centrumet.
Efter det så åkte vi till Hööks och handla lite. Ska åka till stallet om typ en timme. Juste, jag har skaffat Pixbox så gå in och kolla på min bilder. Heter Excelsa :)


Från Hööks:


Swarowski pannband med vita stenar 649 :-.


Gold Medal Huva 129 :-. Samma märke men den som jag köpte är grå och rosa
Hitta ingen bild :P

Vinröd ryktlåda 249 :-. Pappa stod för den.


Sadelöverdrag i galon 119 :-. Pappa betala den med.

Från H&M:


Vitt linne 149 :-.


köpte två innen. En i typ grå/blå och en i Turkost 99 :-.

Dom är mkt finare på!

Från Gina Tricot:


Vit och vinröd baseball jacka 249 :-.

Från The Horze:


Typ äpple godisar, vet inte hur mkt det kostade.

Ett lila spö också. Orkade inte fotta den men den kostade 129 :-

Pappa fick betala dom hära sakerna:


Läderbalsam till mina och mammas stövlar. Har haft det förut, jätte bra
men drygt. 159 :-.


Shampo + glansspray i samma märke. Det var typ till mörka hästar för
 glansigare päls och djupare färg 348 :- tsm.

 
Någonting jag inte vet vad det är. Är i alla fall till Bucas täcken 99:-.

En pensel till oljan på hovarna också. 
 
Jag gjorde av med ungefär 1300 :-
Men fick ju massor av pengar när jag fyllde år så har ju kvar :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

mycke du har köpt, fina grejer ;)<3

2010-08-02 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0