Excelsa <3

Heej! Ligger i våran soffa och har nyss lagt in lite nya bilder på pixbox :) Kom hem vid typ 22, åt tacos, duscha och nu så ligger jag här :P
Red ut med Saida idag ju. Det gick bra bara att Lord och Elsa har typ bråkat :( Innan vi börja rida och i vanliga fal så kan dom gå hur nära varann som helt och dom tyckte om det och sen så när dom nosar på varann så piper dom inge. Sen så idag när vi red så gick Lord nära Elsa och hon typ tänkte kicka mot han och sen så när vi kom tillbaka till stallet så nosa dom och då så typ pep Elsa. Asså det såg typ ut som om Lord typ Jag gör slut nu. Hoppas som blir samms. Elsa skrev ett brev till han och sa förlåt. Hahahaha! Vet, är lite konstig.
Aja, imorrn så ska jag till stallet på förmiddan :)


min lilla ängel <33


Saida och LordFjord




Dom älskar verkligen varran eller älskade

Puss och kram alla sötnosar<33

Kommentarer
Postat av: saida

sv: haha aa ;)



sista bilden var jättesöt ju haha!

2010-07-26 @ 09:34:36
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0