Stina sover...

Vaknade för en liten stund sen, Stina sover som vanligt, undra när hon kmr vakna, imorrn typ ;)
Men som sakt, bloggade ju igår innan vi la oss så det har ju inte direkt hänt nått skojsigt sen dess men idag så ska jag rida Elspels som sakt, vet inte när jag kmr till stallet men tvillingarna flyttar ju idag så vill ju träffa dom.
Kmr att sakna dom men vi får vell träffas på helger eller lov.

                                                                                                                                                                     Vet inte vad jag ska skriva om, skriver bara om samma saker hela tiden men kom med förslag :P



Jag på en kanon på en Ö vid Torö!

Kramis I<3

Kommentarer
Postat av: Saida

sv: det var bara kul att rida elsis, hon är gullig haha

2010-07-24 @ 16:25:17
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0