Godis gris! :P

Asså gud vad illa jag mår. Har ätit alldelles för mkt godis! Bestämde mig för att aldrig mera äta godis men det gick inte så bra, blev sugen igen efter typ en timme :P
Men iallafall. Ikväll så har vi ätit hemma hos mina småkusiner. Vi åt nått kött med potatisklyfter. Det var jätte gott!
Red iallafall idag. Åkte hem från Stina vid typ 1 och åkte till stallet och red min lilla underbaring. I början så gick det helt okej, var ngt stel men hon har ju vilat i två dagar nu men släppte rätt så fort. Gjorde lite framdels och bakdels vändningar, skänkelvikningar och sen så en jätte rolig sak, jag galopperade snett igenom, förut så har hon inte orkat galoppera vidare men nu så galopperade hon i förvänd nästan hela kortsida, sen så bröt jag av, vet inte hur mkt längre hon skulle klara men fatta vad glad jag är. Isabelle sa att vi kanske kan starta LA i höst :D
Är ifall super nöjd me min lilla ponni idag :)

Ska nog sova snart, är trött!! Imorrn så ska jag rida ut med Saida :)

Mamma skulle ha tagit mera kort än dom som kmr men minnet tog slut :P





Inte världens bästa bilder heller men tack mamma för at du försökte :)


En jätte fin ponny som vi skulle ha köpt innan vi hittade Elsa men hade halkat i hagen och gjort
sig illa så gick inte igenom besiktningen vilket var tur, annars så skulle jag inte ha haft min
lilla ängel! Men den som söker en pigg och hoppglad C ponny så kan jag verkligen tipsa henne om hon
inte är såld då. Är fortfarande inne på annons. Har skrivit om henne i tidigare inlägg :P
KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL HENNES ANNONS


Puss och godnatt <3

Kommentarer
Postat av: m'

fin blogg du har! :)

2010-07-29 @ 16:42:49
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0