Utkast: Juli 19, 2010

Kom hem från stallet för en lite stund sen. Har nyss ätit upp mina pommesar! :( Saknar dom nästan, dom var så goda :P Har varit i stallet hela dan, var själv ganska länge men det är ändå bra för då får man nått gjort! Smörjade alla saker. Red ut med Saida sen. Det gick jätte bra och det var jätte kul! Hade inga ridbyxor så red med shorts i hoppsadeln men det gjorde inte speciellt ont! Elsan var jätte pigg och glad. Lord och Elsan gillar varandra så mkt. Hoppa några stockar också :D Hon och Lord är så töntiga ibland! Lord blev rädd för en sak som dom båda har sett flera gånger så han vägrade att gå fram och tror ni inte att Elsa ska härma han då och vägra gå fram hon med. Asså gud vad roligt, kan fatta hur roligt det kan ha sett ut! :P Det gick i alla fall super! :D Dom är så duktiga. Lord klänger typ på Elsa hela tiden när man rider, haha, dom gillar verkligen varandra! Han kan lixom gå hur nära som hellst utan att hon gör nått :) <3
Idag så fick Isabelle hem en ny häst som hon ska sälja, det var jätte gullig. Den kallades för Zigge men hette ått konstigt långt namn som jag inte kmr ihåg. Dom släppte han på bana så sprang han runt där. Jätte fin trav! :)









Lilla Fabienë


Lord


Min lilla älsklig! ♥


Kommentarer
Postat av: saida

Naww, Lord & Elsie är sötast :)

2010-07-20 @ 00:01:51
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0