Spyr snart!!!!

Gud vad jag är mätt! Asså håller på att spy snart. Vi åt pizza till middag och jga tar typ alltid två degar, orkade bara en bit men man kan ju inte lämna en hel pizza så åt allt det i mitten för då ser det ut som om jag har ätir mkt mera, hehe, man måste ju vara smart :P
Red i alla fall på hoppvolten och hoppade lite små skutt för Saida. Det var inte meningen att Saida skulle hjälpa mig eller nått men hon hade inget at göra så men det var roligt och det gick bra :) Övade typ bara på min hoppsits och det gick väl sådär. Glömmer bort att tänka på det hela tiden men det kmr nog sen när det är lite högre höjder ;) 
Mår så illa så orkar inte blogga nu men imorrn så ska jag och Moa åka till Emmas land, ska bli super roligt :D <3
Snälla Cornis och Saida och  ska rida henne  medans jag är borta :) <333

Jag och lilla Elsgull <3 Ser ni att Saida har klippt hennes lugg, söt va!? <33


Bästa bilden på sittsen tyckte Saida men det behövs mera träning :P <33


Pappa gosat med harry, hade badat han :)


Saida och Lordis :)

Kommentarer
Postat av: Saida

lägg in dom andra söta bilderna på lord med :D

2010-07-26 @ 22:21:59
URL: http://saiiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0